Politica de confidențialitate
- Legalitate, echitate și transparență: Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.
- Controlul îți aparține: În limitele legii, îți oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.
- Integritatea datelor și limitarea scopului: Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
- Securitate: Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
6. Schimbări
- Numele și prenumele
- Vârsta
- Adresa de e-mail
- Numărul de telefon
- Parola
- J si CUI persoanei juridice
- Adresa IP
- Navigatorul de internet
- Locația
- Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru
Îți oferim și posibilitatea de a te înregistra în platforma Tresa prin contul dvs Facebook sau Google. Dacă optezi pentru una dintre aceste variante, vei fi direcționat către o pagină administrată de Facebook Inc / Google LLC, unde aceștia te vor informa cu privire la transferul datelor tale către Tresa. Poți consulta politicile de confidențialitate Facebook, respectiv Google, folosind următoarele link-uri:
- În vederea încheierii sau executării unui contract dintre tine și noi;
- Pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări;
- În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil;
- Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
- Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
- Pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
- Pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
- Pentru a ne conforma legislației;
- Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
8.3. Care este temeiul legal pentru prelucrare?
-
Pentru prestarea serviciilor Tresa în beneficiul tau. Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
-
Crearea și administrarea contului în cadrul platformei Tresa;
-
Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
-
Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;
-
Returnarea produselor conform prevederilor legale;
-
Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
-
Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile și serviciile Tresa.
-
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Tresa și tine. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
-
-
Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre
-
Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, te putem invita să completezi chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.
-
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile tale fundamentale să nu fie afectate.
-
-
Pentru marketing
-
Vrem să te ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, îți putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ai achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” sau aii aratat interes sa le achizitionezi, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web. Pentru a îți pune la dispoziție informații de interes pentru tine, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul tău de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a îți crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților tale și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra tale și nu te afectează similar într-o măsură semnificativă.
-
În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul tău prealabil. Te poți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:
-
Accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primești de la noi;
-
Contactarea Tresa folosind detaliile de contact descrise mai sus.
-
-
În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la tine pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile tale fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne poți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor tale cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii tale.
-
-
Pentru apărarea intereselor noastre legitime. Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
-
Măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei Tresa față de atacuri cibernetice:
-
Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
-
Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
-
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
-
De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.
-
- Dreptul de retragere a consimțământului
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
- Dreptul de acces asupra datelor
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
- Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
- Dreptul de a te opune prelucrării datelor
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
- Dreptul de a te adresa justiției
- Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere
- Îți poți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
- Dacă vrei să îți exerciți drepturile, o poți face prin transmiterea unei cereri scrise, semnate și datate la adresa de e-mail: Click aici pentru a introduce adresa de e-mail..
- Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primite va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
- Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspect, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
- Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.